Firma pozycjonująca strony internetowe na uczciwych i przejrzystych warunkach współpracy

SiteSEO.pl – pozycjonowanie i usługi SEO
Blog

Blog SEO

Z początkiem 2014 r. serwis Allegro zmienił domyślny sposób sortowania aukcji. Od tej chwili domyślny listing nie opiera się już o pozostały „czas do końca aukcji”, a tzw. trafność. Dziś przyglądamy się czym jest i jak działa nowy algorytm Allegro. W jaki sposób zwiększyć widoczność aukcji Allegro? Read more »

Odkąd z rynku SEO zniknął Yahoo! Site Explorer, branża nadal szuka godnego następcy tego niegdyś najpopularniejszego eksploratora linków. Dziś przyjrzymy się, jak dużymi zasobami danych dysponują komercyjne narzędzia: Ahrefs, Majestic oraz Open Site Explorer i porównany je do wyników z GWT. Read more »

Nie od dziś funkcjonuje powiedzenie „nie ma Cię w Google – nie istniejesz”. Na szczęście nigdy nie było ono prawdziwe. Po falach filtrów wywołanych zmianami w algorytmie wiele sklepów internetowych które swój ruch pozyskiwało głównie z wyników wyszukiwania Google nagle straciło swoją standardową drogę dostępu do Klienta. Aby utrzymać się na wodzie większość właścicieli sklepów online przerzuciło działania na inne środki reklamy (adwords, mailing, szeptankę, reklamy graficzne oraz social media) jednocześnie starając się usunąć przyczynę wykluczenia/ograniczenia widoczności w serpach. Bez problemu udało się to tym, którzy już wcześniej inwestowali w różnorakie formy pozyskiwania ruchu na swoją stronę. Read more »

Na ostatnim Google Webmaster Central Hangout padło hipotetyczne pytanie o to, czy istnieje możliwość wyjścia z Pingiwna poprzez pozyskanie wartościowych linków i bez zastosowania disavow tool. Czy wzbogacając profil linków o mocne, wartościowe źródła można zniwelować negatywny wpływ tych spamowych? John Mueller odpowiedział, tak.

Read more »

Na profilu YouTube Google Webmaster pojawił się wczoraj nowy filmik Matta Cuttsa. Odpowiedź udzielana jest na pytanie o to czy backlinki stracą kiedyś na znaczeniu przy ustalaniu rankingu. Leah zadająca pytanie wskazuje aktualizacje Panda oraz Penguin jako zmniejszające ich znaczenie na rzecz zawartości strony. Read more »

Spis portali ogłoszeniowych może być przydatny zarówno do pozyskania bezpośredniego ruchu z publikowanych ogłoszeń jak i dodatkowych odnośników brandowych (anchorem jest adres strony internetowej). Nawet jeśli nie liczymy na bezpośredni ruch z ogłoszeń jest to opcja o zerowym koszcie finansowym wymagająca jednie poświęcenia 2-3 godzin wolnego czasu. Read more »

Postaram się zebrać możliwie jak największą liczbę skryptów katalogów stron internetowych. Pierwszy szkic listy zawiera zaledwie nazwy poszczególnych skryptów, w późniejszym czasie lub z pomocą komentarzy dodam kilka istotnych parametrów: polski/zagraniczny, darmowy/płatny, rozwijany/porzucony, samodzielny/wymagający CMS. Read more »

Jakiś czas temu pojawiła się w sieci oferta nowej firmy dotycząca darmowego hostingu. Z napisaniem postu początkowo celowo zwlekałem (chęć przetestowania i sprawdzenia czy ten typ oferty przeżyje więcej niż pół roku). Wątpliwości budziła początkowa forma prezentowanej oferty = brak limitów, brak opłat i brak reklam. Z logicznego punktu widzenia jest to zupełnie nie opłacalne i nie ma prawa bytu. W koszcie utrzymania i prowadzenia hostingu jest komplet sporych wydatków, obsługa Klientów również nigdy nie jest liczona gratis. Jakby tego było mało, FWL wprowadziło program partnerski, darmowe konta hostingowe + wypłacanie z PP wynagrodzeń… Read more »

Co jakiś czas otrzymuję zapytanie odnośnie pozycjonowania produktu lub usługi oferowanej w serwisie aukcyjnym Allegro. Przy pierwszym mailu tego typu byłem nieco zaskoczony, przy drugim mniej, przy kolejnych miałem już gotowy szablon odpowiedzi. Do napisania tej krótkiej notki skłonił mnie natomiast temat na jednym z for internetowych z z wspomnianym zapytaniem i potwornie niski poziom udzielanych “porad”. Read more »

Doskonałym sposobem na trwałe linki pod pełną kontrolą są nasze własne strony zapleczowe. Naturalnie założenie 50 lub 100 blogów/mikroblogów ulokowanych na różnych domenach, IP, hostingach wymaga sporo czasu, pracy i gotówki. Jednym się nie chce, inni nie widzą w tym większego sensu ponieważ linki pozyskać można szybciej, taniej, łatwiej, ostatni inwestują głównie w zaplecze kierując się dewizą “co moje, to lepsze”. Read more »

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. informacje

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close