Firma pozycjonująca strony internetowe na uczciwych i przejrzystych warunkach współpracy

SiteSEO.pl – pozycjonowanie i usługi SEO
Pozycjonowanie z opłatą za efekt

Oferta pozycjonowania Twojej strony w modelu rozliczeniowym pozycjonowanie z opłatą za efekt

Wynagrodzenie za usługę pozycjonowania z opłatą za efekt naliczane jest w oparciu o codzienne wyniki strony w Google.pl na promowane słowa kluczowe. Opłaty naliczane są tylko za każdy dzień obecności na najwyższych pozycjach. Oznacza to, że nagrodzisz naszą pracę tylko wtedy gdy Twoja strona będzie w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. W tym modelu rozliczeniowym umowa podpisywana jest na okres 12 miesięcy. Cena pozycjonowania uzależniona jest od dobranych fraz, konkurencyjności, oraz samej strony internetowej. Pozycjonowanie z opłatą za efekt aktualnie powoli wypierane jest przez model abonamentowy. Jeśli jednak interesuje Cię ten typ umowy naturalnie jesteśmy do dyspozycji.

 

Jeśli interesuje Cię wycena pozycjonowania skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Sprawdzimy Twoją stronę internetową oraz słowa kluczowe które opłaca się promować i skontaktujemy się z Tobą. Oferta pozycjonowania zawierać będzie cennik dla każdego słowa kluczowego w zależności od przedziału pozycji w wynikach TOP10. Pozycjonowanie w opłacie za efekt to oferta dla każdego, kogo interesuje opłata tylko za osiągnięte rezultaty i skuteczność prowadzonych w tym zakresie działań. Tak zwane pozycjonowanie na efekt jest rozwiązaniem dla firm które chcą płacić tylko i wyłącznie za osiągnięte rezultaty. Tym samym opłata za efekt naliczana jest dla pozycji fraz które są w TOP10.

 

Optymalizacja jest kluczowym elementem pozycjonowania strony internetowej. Dla każdego Klienta przygotowujemy audyt zawierający listę najważniejszych błędów wraz z planem zmian koniecznych do wdrożenia.

 

Jako nasz Klient otrzymasz do swojej dyspozycji panel automatycznie monitorujący pozycję słów kluczowych. Dzięki temu możesz ocenić jaki wpływ ma nasza praca na pozycję Twojej strony internetowej – ocenić efekt prowadzonych działań na bazie wyników poszczególnych fraz. Nie można jednak opierać się tylko na pozycjach. Kontrolujemy jakie jest przełożenie widoczności w wynikach organicznych Google na ruch na Twojej stronie.

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. informacje

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close