Firma pozycjonująca strony internetowe na uczciwych i przejrzystych warunkach współpracy
Oferta pozycjonowania Twojej strony w modelu rozliczeniowym pozycjonowanie z opłatą za efekt
Wynagrodzenie za usługę pozycjonowania z opłatą za efekt naliczane jest w oparciu o codzienne wyniki strony w Google.pl na promowane słowa kluczowe. Opłaty naliczane są tylko za każdy dzień obecności na najwyższych pozycjach. Oznacza to, że nagrodzisz naszą pracę tylko wtedy gdy Twoja strona będzie w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. W tym modelu rozliczeniowym umowa podpisywana jest na okres 12 miesięcy. Cena pozycjonowania uzależniona jest od dobranych fraz, konkurencyjności, oraz samej strony internetowej. Pozycjonowanie z opłatą za efekt aktualnie powoli wypierane jest przez model abonamentowy. Jeśli jednak interesuje Cię ten typ umowy naturalnie jesteśmy do dyspozycji.
Jeśli interesuje Cię wycena pozycjonowania skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Sprawdzimy Twoją stronę internetową oraz słowa kluczowe które opłaca się promować i skontaktujemy się z Tobą. Oferta pozycjonowania zawierać będzie cennik dla każdego słowa kluczowego w zależności od przedziału pozycji w wynikach TOP10. Pozycjonowanie w opłacie za efekt to oferta dla każdego, kogo interesuje opłata tylko za osiągnięte rezultaty i skuteczność prowadzonych w tym zakresie działań. Tak zwane pozycjonowanie na efekt jest rozwiązaniem dla firm które chcą płacić tylko i wyłącznie za osiągnięte rezultaty. Tym samym opłata za efekt naliczana jest dla pozycji fraz które są w TOP10. To charakterystyczne dla usługi jaką jest pozycjonowanie za efekt.
O sukcesie pozycjonowania strony internetowej decydują zarówno osiągnięte wysokie pozycje jak i umiejętne dobranie słów kluczowych dla których prowadzone są działania. Wybrane frazy powinny być często wyszukiwane przez użytkowników lub ich ilość powinna pozwolić zebrać konkretnych ruch (długi ogon) i odpowiadać ofercie zamieszczonej na promowanej stronie. Warto pozycjonować frazy które przekładać będą się na zwiększone zainteresowanie Twoją witryną i prezentowaną na niej ofertą. Za pomocą odpowiednich narzędzi jesteśmy w stanie dla Ciebie określić w przybliżeniu jak często w miesiącu wyszukiwana jest w Google dana fraza – wiemy jak często i czego dokładnie szukają Twoi potencjalni Klienci. Na tej podstawie tworzymy listę odpowiednich słów kluczowych, które warto włączyć do procesu pozycjonowania, aby przyniosło ono oczekiwany efekt w postaci zwiększonego ruchu i tym samym sprzedaży.
Dobierając frazy koncertujemy się również na ich konkurencyjności (trudności przebicia się na najwyższe pozycje). Konkurencyjność słów kluczowych to intensywność z jaką pozycjonowane są pozostałe strony oraz to jaką już mają wypracowaną wartość dla wyszukiwarki Google. Przedstawia się to zarówno w ilości odnośników prowadzących do stron z TOP10, wyglądowi ich profili linków, wdrożonych działań dot. optymalizacji. Każdą frazę pozycjonuję się więc inaczej, niektóre wymagają większego nakładu pracy i środków, dla innych wystarczą proste, systematyczne działania z niskim nakładem finansowym. Słowa kluczowe możemy dostosować do Twojego założonego budżetu lub zaproponować kilka rozwiązań cenowych z których wybierzesz odpowiednią ofertę dla siebie. To Ty decydujesz o tym ile zainwestujesz w reklamę swojej oferty i jak dynamicznie będzie się ona rozwijać. Praktycznie w żadnym biznesie nie można pominąć procesu jakim jest pozycjonowanie strony, gdyż ruch z wyszukiwarki internetowej stanowi doskonałe źródło Klientów którzy są już wstępnie zainteresowani daną ofertą.
Nasz cennik pozycjonowania (pozycjonowanie za efekt) opieramy na starannie przeprowadzonej wycenie fraz. Czy analizujemy ilość wyników wyszukiwania? Oceniając pozycjonowanie nacelowane na czołowe pozycje nie liczymy ilości stron konkurencyjnych, lecz kondycję tych najlepszych. Podobnie jest w sporcie, liczenie zawodników nie ma najmniejszego sensu, rzeczywista ocena skupia się natomiast na ich możliwościach. Skontaktuj się z nami mailowo, telefonicznie lub wypełniając formularz kontaktowy zawarty w zakładce „kontakt”. Prześlij nam informacje dotyczące swojego budżetu, adres strony oraz opcjonalnie listę słów kluczowych na których najbardziej Ci zależy. Sprawdzimy jak wygląda sytuacja Twojej strony, ocenimy sugerowane frazy, w razie potrzeby zmodyfikujemy je lub dodamy własne sugestie. Skontaktujemy się z Tobą z konkretną propozycją współpracy. Przygotowywana przez nas wycena pozycjonowania nie jest w żadnym wypadku płatna ani zobowiązująca.